ich4-n2.jpg


I was born in Royal Oak, Michigan/USA, in 1958. Later on I studied sculpture at the Werkkunstschule of Art and Design in Cologne, Germany. Today I'm working in photography and design.

My photographic efforts follow on one hand road cycling enthusiastically, on the other I feel attracted by a slow and minimal context.

Besides my work, I am addicted to road cycling. Living in Cologne.


Bin 1958 in Royal Oak, Michigan/USA geboren. Nach Stationen in Chicago, San Francisco und Düsseldorf habe ich freie Bildhauerei an der Werkkunstschule für Kunst und Design in Köln studiert. Heute konzentriert sich meine Arbeit auf Photographie und Design.

Neben der freien photografischen Arbeit hat es mir der Radsport angetan. Die nahen Frühjahrsklassiker bieten mir die Chance, das Phänomen Radsport genauer zu untersuchen.

Die meisten Wege werden per Rad gemacht. Wohne in Köln.